10.02.2009 г.

обичам - не обичам




Обичам :

- изгреви и залези;
- сладолед ;
- деца ;
- остроумни хора ;
- Металика и Ред Хот Чили Пепърс ;
- синьо ;
- свобода ;
- сняг ;
- морето ;
- мащерка ;
- да спя в палатка ;
- разумният компромис ;
- китари ;
- джин с тоник ;
- дънки и металистки т-шъртки;
- дъгата;
- да пътувам , да пътувам , да пътувам....

Страхувам се от :

- предателство ;
- апатия ;
- глупостта ;
- болести ;
- смъртта......

Не обичам :

- бира ;
- двуличието ;
- агресията ;
- тахан - халва ;
- чалга ;
- повърхностни хора ;
- дъжд ;
- псевдоизкуството ;
- необратимостта на времето....

Хайде сега да анализрам отговорите си : обичам много повече неща ,отколкото не обичам.Не използвам думата
" мразя " ,защото не вярвам в омразата,която трови душата.
Аз съм един широкоскроен оптимист,който се страхува в нормални количества ,от нормални за повечето хора неща.Толерантна съм към нещата,които не обичам,защото тях ги обичат други хора.Хората са различни.За всеки влак си има пътници.
Страхът не ми пречи да живея щастливо.Защото хубавото в моя живот е повече от лошото.
Ако сглобя последните си отговори в едно изречение , то ще звучи така :
" Животът е едно непрестанно пътуване , въпреки необратимостта на времето и смъртта...".
"Въпреки " или " Заради " - не съм много сигурна....

Животът е уникално интересен и красив .

Точка.

Няма коментари: