7.06.2009 г.

Суматоха

Не ми се спеше и както се ровичках из дебелите , стари и прашни книги , попаднах на една проза на Карлос Кастанеда , която ме запрати някъде в дискомфорта , пося смут в малката ми душичка и съвсем ме разсъни окончателно.
Беше като удар в сплита , от който или отрезвяваш мигновено , или се парализираш. При мен последствието изпревари причината.Фразите не бяха просто красиви балони, пълни с хелий , от който , ако вдишаш , гласът ти изтънява до комично-пуберски тоналности ...И аз реших да ги споделя с приятелите си / по законите на всемирната емпатия / .
Човекът очевидно се оказва :
1. единственият вид в животинското царство , живеещ не само като консумент , но и като консуматор ;
2. единственият биологичен вид , унищожаващ ареала , който обитава / по народному сече клона , на който седи /;
3. единственият "доминиращ" вид , на който еволюцията е подарила второсигналната концепция за света , наречена Разум ;
4. единственият вид , чиито индивиди тежат с 21 грама повече приживе , отколкото след смъртта си / Дали наистина душата тежи толкова ? Или животът ?/;
5. единственият вид ,натоварен с парадоксалната трагедия всеки да се ражда различен и свободен , а да живее еднакъв и прикован към Вездесъщия Социум.
Ето , затова , аз реших просто да натисна " Send" и да ви изпратя моята среднощна суматоха.
Keep thinking......

Няма коментари: