27.12.2008 г.

Коледни мисли и Теория на относителността



Това е то. Годината се свърши.
Още една Коледа се изтърколи изпод пръстите ми.Колелото на живота се върти ,върти ,върти и не спира , само дето май всеки следващ оборот е по-бърз от предишния?!Почитания , мистър Айнщайн.Времето е относително , хората са относителни , дори и аз съм относителна от гледна точка на деформацията на пространствено-времевия континиум.
Но виж ..има нещо , което е абсолютно неотносително- Коледа в компанията на хората,които обичаш.Това е конкретна , а не относителна стойност в нашето непараметрично уравнение на живота.
Какво е Коледа за мен - дали е просто момент във времето или : среща с близки , топли мигове с любими лица ,начин да бъда дете отново.На Коледа времето върви наобратно - ах,какви деца сме всички ние по Коледа...
Коледа е вярата , надеждата и любовта на хората към живота , началото на нещо светло ,свежо и ново...
Коледа е камината , пръскаща огнени искрички , миришещи на дърво...
Коледа е боб-яхнията на баба ми , старателно готвена 8 часа на бавен огън в глинено гърне.
Коледа е възклицанието на близките ми до сърцето хора - "Наздраве"...
Коледа е ,когато синът ми извиква гальовно: "Мамо , обичам те,ти си добра почти колкото дядо Коледа..."

Весела Коледа , мили хора.Наздраве и бъдете добри почти колкото дядо Коледа през новата година ..и не само през нея.
Сбъдвайте мечти ,без да искате нещо в замяна.
Безкористната доброта е най - неотносителното нещо във Вселената....

2 коментара:

Анонимен каза...

Ооо,колко хубаво казано.Оставя едно такова сладко и топло усещане.

Весела Коледа и Щастлива Нова година!

Анонимен каза...

Браво, Тони!
Тези твои размисли стоплят сърцето ми!
Весела Коледа и много здраве на всички!
Надя